Expertiza-Tehnica-Mlpat.ro

certificat urbanism Bucuresti si Ilfov

Certificat urbanism - obtinere, valabilitate, documente necesare

Certificatul de urbanism este documentul care informeaza cu privire la reglementarile urbanistice la care sunt supuse constructiile sau terenurile. Atunci cand vrem sa ridicam o casa de exemplu, este necesar ca proiectul sa respecte reglementarile urbanistice aprobate in zona. Prin eliberarea certificatului se pot face cunoscute care sunt conditiile sub care ne putem demara proiectele. 

Cum si de unde obtii certificat urbanism? Care este valabilitatea unui certificat si ce documente sunt necesare pentru eliberarea lui?

Obtinerea certificatului de urbanism este necesara cand vrei sa obtii autorizatie de construire sau de desfiinare, sa faci schimbare de destinatie, sa amplasezi o caseta luminoasa. 

Este important sa stim ca un certificat de urbanism nu tine locul autorizatiei de construire. El este necesar in vederea elaborarii documentatiei pentru autorizatie, insa simpla lui obtinere nu confera dreptul sa executi lucrarile. 

Obtinere certificat urbanism

Echipa Certificat Urbanism Bucuresti se ocupa de obtinerea documentului pentru proprietatile din Bucuresti si Ilfov. Pasii pentru eliberarea documentului sunt:

Obtinere documente necesare

Se obtin toate documentele solicitate pentru a emite certificatul.

Pregatirea dosarului

Consta in pregatirea documentelor in dosar, conform cererii institutiei competente.

Depunerea dosarului

Se depune dosarul si se ridica certificatul imediat ce acesta este emis de autoritati.

Certificat Urbanism model completat

Scopul pentru care s-a eliberat certificatul este eliberarea autorizatiei pentru amenajari interioare in apartament. In ce constau modificarile propuse? Proprietarii au dorit sa efectueze cateva lucrari in locuinta (modificari ce necesita autorizatie), printre care desfiintarea peretilor despartitori dintre bucatarie si camera si a peretelui dintre debara si camara, realizarea unui perete despartitor nestructural in hol. 

certificat urbanism

Valabilitate certificat urbanism

Valabilitatea unui certificat de urbanism este de regula de 12 luni de zile de la data la care a fost emis documentul. In modelul de certificat, valabilitatea certificatului este mentionata sub lista cu documente necesare emiterii autorizatiei de construire. 

Se poate prelungi valabilitatea certificatului de urbanism? Exista posibilitatea prelungirii certificatului prin depunerea unei cereri in acest sens. Prelungirea este valabila o singura data, pe o perioada de maximum 12 luni, conform prevederilor in vigoare. 

Pentru prelungirea valabilitatii certificatului se va achita separat si o taxa. 

Documente necesare Certificat Urbanism

In cazul modelului de certificat pus la dispozitie pentru proprietatea din Bucuresti, actele care s-au solicitat pentru efectuarea de amenjari interioare in apartament au fost:

Documentele solicitate pot sa difere in functie de tematica lucrarilor, de tipul imobilului sau de scopul pentru care se emite certificatul.

Modele de documente necesare Certificat Urbanism

Numarul nostru de contact este 0733.479.973. Poti lua legatura cu noi pentru orice intrebare sau serviciu cu care ne ocupam. Daca doresti sa vezi mai multe situatii ale clientilor, dar si acte obtinute, urmareste pagina de facebook Expertiza MLPAT. 

error: Continut protejat