Bucuresti, Bd. Unirii 64-66, bl. K3, sc.2
EXPERTIZA MLPAT PENTRU:
Expertiza mlpat pentru:
Stiai ca in dosarul complet trebuie sa se regaseasca si o cerere pentru emitere Certificat de Urbanism? Aceasta este solicitata si pusa la dispozitie de catre primarie / institutia care elibereaza certificatul.
Dupa ce cererea este inregistrata, in baza tuturor documentelor se elibereaza Certificatul de Urbanism, in medie, in aproximativ 30 de zile de la solicitare.
Pentru proprietatile din orasul Bucuresti, cererile pentru emiterea Certificatului de Urbanism pot fi disponibile in cadrul primariilor de sector (inclusiv online) de care apartine imobilul. Iti lasam modelele de cereri mai jos, pentru fiecare sector, pentru a le vedea si pentru a le putea descarca, daca ai nevoie.
De regula, o cerere pentru emiterea certificatului de urbanism se completeaza cu datele de identificare ale solicitantului si ale imobilului, alaturi de scopul pentru care se face solicitarea.
Cel mai adesea, Certificatul de Urbanism e necesar pentru:
Cererea pentru emiterea Certificatului de Urbanism se adauga la dosarul complet cu acte si se preda autoritatii competente. Poti consulta lista cu acte de care ai nevoie in functie de tipul locuintei si tema, de pe site-ul Certificat Urbanism Bucuresti.
Iata doua modele de Certificate de Urbanism, emise in urma cererilor a doi proprietari care poseda in drept un imobil si un teren. Primul Certificat a fost eliberat in urma cererii cu scopul unei recompartimentari. Pentru recompartimentarea respectiva a fost nevoie de autorizatie, astfel ca proprietarul a solicitat cerere emitere certificat de urbanism. Al doilea certificat este eliberat in scopul de informare, in cazul unui teren intravilan pe care urmeaza sa se construiasca. Cererea pentru emiterea Certificatului de Urbanism in scopul informarii este necesara pentru ca din acesta rezulta reglementarile urbanistice aprobate in zona.
Certificat de Urbanism pentru informare
Certificat de Urbanism pentru obtinere autorizatie
Pentru a completa cererea pentru emiterea Certificatului de urbanism este nevoie sa ai la dispozitie actele de proprietate ale imobilului si datele personale (ale solicitantului).
De regula, prima parte a cererii se completeaza cu datele de identificare ale subsemnatului, nume, prenume, CNP, adresa. Tot aici se completeaza scopul pentru care se solicita emiterea certificatului de urbanism, urmat de trecerea datelor de identificare ale imobilului. In sprijinul identificarii imobilului se poate solicita anexarea planurilor cadastrale actualizate la zi si a extrasului de Carte Funciara pentru informare.
*** In general, alaturi de cerere emitere Certificat de Urbanism se ataseaza si o foaie cu precizari privind completarea formularului.
Modelul urmator de cerere pentru emitere Certificat de Urbanism este completat electronic cu date personale fictive, strict in scop informativ si orientativ. Scopul solicitarii cererii se completeaza in functie de tematica lucrarilor / situatiei. Consulta lista cu precizari privind completarea formularului care se poate regasi anexata.
Ti-au fost de folos aceste informatii? Citeste si articolul despre Cererea pentru obtinerea Autorizatiei de construire.
Ne bucuram pentru ca ai ajuns pana la finalul articolului si iti tinem pumnii cu obtinerea certificatului de urbanism.
Pe noi ne poti contacta la numarul de telefon 0733.479.973.